joi, 17 ianuarie 2013

Seven Psychopaths- BUN!

De mult nu mai vazusem o comedie neagra buna si am dat de filmul acesta pe care il asteptam de mult sa apara:

Seven Psychopaths

Rating:   - 6,5-7 - Good -> Very Good / Bun -> Foarte Bun
Category: black comedy, crime   


IMDB + Trailer
http://www.imdb.com/title/tt1931533/ 
Deci cum vorbeam si cu bunul meu prieten A., si eu si el ne-am distrat foarte bine la filmul asta. Si anume un scenarist trebuie sa faca un scenariu de film si e in pana de idei iar prietenul lui ii da o idee de a scrie despre psihopati, pe langa asta mai apar o seri de diferiti criminali mafioti, rapire de caine, toate intretaindu-se intr-un mod "criminal" de haios. As putea zice ca parca era un fel de Resorvoir Dogs a lui Tarantino, in varanta mai comica, dar foarte buna!

Evindent deja ma plictiseste sintagma dar nu am ce face: e un film de autor(ce sa fac astea-s cele mai bune), iara dac vreti sa vedeti cat e de bun regizorul si scenaristul ganditiva ca a regizat si scris numai 2 filme: asta si In Bruge. Cine a vazut in Bruge stie despre ce vorbesc cine nu sa-l vada(o sa-l pun mai incolo pe cinefilutzu).
Deci neaparat de vazut, este violent dar in sens bun, si este "abundat" de actori celebri ce joaca excelent!

by cinefilutzu  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu