luni, 4 februarie 2013

The Master - BUN!

Ieri am fost racit si am bagat un maraton de 6 filme din care va dau si voua cate o gustarica:

The Master

Rating:  *1/2 Bun -> Foarte Bun
Categoria: drama
, psihologic

IMDB + Trailer
http://www.imdb.com/title/tt1560747/?ref_=sr_1 
In acest film e vorba de un veteran(Joaquin Phooenix) care isi cauta rostul in viata debusolat dupa razboi pana intalneste o miscare scientologica(dar nu neaparat din aia cu extraterestri) care isi propunea sa vindece oamenii prin dehipnotizare!

Filmul e bun, foarte greu, adica un limbaj dens, complicat, filosofico-psihologico-meditativo-stiintific, adica cam la fel de complicat ca si cuvantul de mainainte! In schimb jocul lui Joaquin este de Okar inca nu am vazut Lincoln, dar e genial in rol cu sanse mari la premiu la fel si Seymour Hoffmann care de obicei joaca bine. Si mai are rost sa zic? E film de autor :-)

Ah inca o chestie, imaginea, adica directorul de imagine este Mihai Malaimare Junior, deci e si a nostru filmul! Bravo, imaginea chiar e foarte frumoasa la filmul acesta!

Deci de vazut dar neaparat cand sunteti odihniti!

by Cinefilutzu

Un comentariu:

  1. Salut, as vrea sa iti tirmit si eu un film pe care l-am facut, pentru o parere daca merita :)
    Unde as putea sa iti scriu? O adresa de contact?

    Multumesc mult
    Andrei

    RăspundețiȘtergere